21 maja 2015

F&F

Cześć!
Zupełnie przypadkiem dowiedziałam się o promocji F&F - 30% na cały asortyment, zatem z chęcią się z Wami podzielę tą informacją. Rzadko zaglądam na stronę internetową tej marki jak i sklepów stacjonarnych, ale promocja mnie zachęciła i postanowiłam przejrzeć cały asortyment, a przy okazji pokazać co wpadło mi w oko. Promocja trwa od wczoraj (20.05) do 23.05 i obowiązuje w sklepie online jak i stacjonarnym;) 
Zrobiłam kilka typowo letnich zestawów z aktualnej kolekcji F&F. Zobaczcie:




Który najlepszy?
Buziaczki!

11 komentarzy:

  1. spróbować warto, krzywdy ci raczej nie zrobi :) a może będziesz miała inne odczucia, koniecznie napisz mi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo dzięki za informację, bo właśnie czaiłam się na jeden z ich strojów kąpielowych :) a jeśli chodzi o zestawy to wszystkie są bardzo ładne. pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw nr 4 najbardziej mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie zestawy świetne:) ja dzisiaj kupiłam bordową bluze w F&F:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawy, pierwszy i trzeci to moi faworyci. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. serio to wszystko jest z f&f ;oo? tak mi sie podobaja terzeczy ze jej !

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy zestaw jest świetny
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!