15 maja 2015

Bad Ass!

Hej!
Słońce ostatnio nas rozpieszcza (przynajmniej u mnie) i temperatury sięgają prawie codziennie ok. 20 stopni. Oby tak dalej! Można wskakiwać w krótkie spodenki i pokazywać nóżki. I ja właśnie tak zrobiłam. Szorty są dość krótkie, ale co tam;p dobrałam do nich trampki na koturnie aby nie było nudno i koszulkę z napisem:)  Co sądzicie? 







szorty - sh/ koszulka - Sinsay ( stara kolekcja)/ botki - elilu.pl/ naszyjnik -allegro

Pozdrawiam!

P.S Co sadzicie o założeniu FanPage'a blogowego?:)

18 komentarzy:

  1. WOW, świetna stylizacja! Zaś połączenie całości z zabudowanymi botkami to w tym przypadku "strzał w dziesiątkę" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz!:),wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna jesteś:) a stylizacja ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :) Ale masz piękne nogi ! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do ciebie ♥ buziaki ! :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buciki;)!Bardzo ciekawy blog;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/pink-dress-with-myfair-shop/- zapraszam serdecznie na bloga ;)! Będę zaglądać tutaj częściej i dodaję do obserwowanych. Buziaki, Kingefashion

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takimi nogami to wolno każdą długość założyć :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty nie w moim guście ale cała reszta bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, idealna figura! ;))
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja stylizacja zdecydowanie przypadła mi do gustu, wszystko idealnie dobrane, więc ogrooomny plus ! :))
    pasują do Ciebie te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!