07 lutego 2015

Wygodnie

Cześć!
Wróciłam do domku na weekend i sobota aktywna od samego rana. Dzienne zakupy z mamą i siostrą, szybkie odwiedziny u babci, po drodze zdjęcia, a po powrocie, tak na dodatek 3 km biegu. Coś co lubię najbardziej:) Na takie właśnie dni wybieram w miarę wygodny zestaw, lekki makijaż i związane włosy. Bluza jest ostatnio moją ulubioną rzeczą w szafie. Jak ją ujrzałam to już wiedziałam co będzie moim prezentem urodzinowym! Jest bardzo ciepła, wygodna i nawet nie potrzebuję już żadnego okrycia na szyje;) Do tego "timberki", karmelowe spodnie i gotowe! 






 bluza - Cropp / spodnie - Rivel Island (sh) / kurtka, kamizelka - nn / timberki - elilu.pl /torebka - sh

Co sądzicie?

Zapraszam na mój INSTAGRAM!
I jak macie pytania to pytajcie tutaj: ASK

Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw i z całą pewnością mega cieplutki!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna jest ta bluza :)
    ale Ci pięknie w związanych włoskach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem na TAK! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dni w domu rodzinnym wyglądają bardzo podobnie :)
    Mam chyba identyczną bluzę, tylko w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Śmigaj do Croppa! -40% na wszystko, a bluza może jest jeszcze!

      Usuń
  6. Śliczna kamizelka i super zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yes, I follow you on gfc #187, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. życie w biegu, skąd ja to znam:D szkoda, że pamieć już nie ta i czasem nie pamiętam niektórych rzeczy, które trzeba zrobić:( A stylizacja bardzo w moim stylu, bluzy zazdroszczę, gdybym się nie spłukała-kupiłabym!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją dostałam jeszcze przed świętami. Wiem, że normalnie kosztowała 100zł,ale teraz jest w croppie przecena, a bluza może jeszcze jest (bo wtedy była to nowa kolekcja) więc warto zajrzeć;)

      Usuń
    2. no to sprawdzę, dzięki za info:D

      btw, obserwacja?:)

      Usuń
  9. Świetny zestaw. Bardzo ładne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja! Super jest ta kamizelka :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie; www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw na co dzień:) wygoda zawsze jest w modzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, kamizelka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz!
    Też chciałabym zacząć biegać, ale brakuje mi wygodnych, sportowych butów właśnie do biegania... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne futerko i genialna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie wygodne bluzy, bluziaki, luźne rzeczy, nie krępujące ruchów :)
    co do seriali - polecam spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super podoba mi się to połączenie kamizelki futrzanej i kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!