04 czerwca 2014

Insta MIX2

Cześć!
Wiem, wiem trochę mnie tutaj nie było, ale ostatnio wokół mnie same problemy. Nie będę się nimi usprawiedliwiać i mam nadzieje, że wszystko niedługo się poukłada. A z tych dobrych wieści, to mam już wakacje (no prawie). Praca licencjacka oddana, wszystko w dziekanacie złożone, czekam na obronę 16 czerwca. Aktualnie siedzę w domku i leniuchuję. Została jeszcze wyprowadzka z Wrocławia i zaraz po obronie wyjazd do Niemiec, jak co roku. Oby tylko nie na długo :) 
Z powodu braku zdjęć, a planowałam ich wiele, ratuje się Instagram-owym mix-em: 



Więcej zdjęć na moim INSTAGRAMIE!

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Powodzenia na obronie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, aby nie zapeszyć;) !

      Usuń
  2. trenujesz?:) spokojnie! dasz sobie radę z obroną:) aż ci zazdroszczę końca studiów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się trenować systematycznie;)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Powodzenia we wszystkim.:) Będzie dobrze. Zazdroszczę tych Niemiec!
    Śliczny kotek!

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny Mix zdjęć! Sama muszę się w końcu zabrać za jakieś ćwiczenia :)

    Pozdrawiam cieplutko i również zapraszam w moje skromne progi :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie miksy <3 dawno mnie tu nie było, trzymam kciuki za obrone już na zaś! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie trzymamy kciuki!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo nfajne zdjęcia oddają całość życia codziennego :) podoba mi się :)
    Zapraszam do mnie na swieżego pościka na http://wirginiathings.blogspot.com/2014/06/hej-dzis-chciaam-pokazac-sie-w-tak.html Zostaw ślad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. alesTy chudziutka ;DDD i jaki kocio kochany :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny mix. ;) Piękną masz figurę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!