09 czerwca 2014

Floral dress

Cześć!
Jak fajnie, że w końcu jest cieplutko i można wskoczyć w letnie sukieneczki, które zdecydowanie wolę od wszelakich spódnic, czy spodenek. Dzisiaj pokazuje moja najnowszą, której zachwycił mnie jej przewiewny, lekki i materiał, co na takie upały jak znalazł. Połączyłam ją z wysokimi sandałkami, litami i myślę, że fajnie wyszło to zestawienie z nutką elegancji. Co sądzicie?






sukienka - Pepco / sandałki - merg.pl / kopertówka - Centro

P.S. Mam do sprzedania sukienkę i buty, może ktoś chętny? - Zapraszam TUTAJ!

59 komentarzy:

  1. Dla mnie ekstra! Jest naturalna? Bawełniana? Bo jak w pepco to lece! Brakuje mi takiej sukieneczki na wyjazd :) uwielbiam takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 % poliester. Nie wiem czy jeszcze będzie w Pepco, bo kupiłam ja jakiś czas temu, ale za 40 zł więc warto sprawdzić;))

      Usuń
  2. no to przyjeżdżaj! :D wyglądasz przeuroczo <3 faktycznie wyszło kobieco i dość elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! chyba sama muszę się do PEPCO wybrać, bo tam zawsze się coś fajnego znajdzie :)

    Antosiowe pozdrowienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałam sobie kupić tą piękną sukienkę, ale nigdzie nie było mojego rozmiaru :(
    Wyglądasz idealnie

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz przepięknie! bardzo kobieco, a zarazem delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam takie sukieneczki:) A jaka cena Twojej? Pepco uwielbiam, tylko tam różności, że wyniosłabym pół sklepu! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bardziej mi się podoba sukieneczka z taką ceną :)

      Usuń
  7. Znalazłam Cię na modnej,super stylizacja:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukieneczka ! dodaje ci promieni ! :))
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te buty :) jaki to rozmiar? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka ;) Butki rewelacja :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka :) miałam w ten sam deseń kiedyś spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super :) Jednocześnie zwiewnie, letnio i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza ta sukienka taka romantyczna :) - wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz. Śliczna sukienka :)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczorku :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie lubię sukienek, bo nie czuję się w nich sobą. Ty wyglądasz pięknie! Urocza jest ta sukienka :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki kochana :* a Ty dawaj lepiej kolejną stylizację zanim wrócisz tu jako Pani Inżynier czy Magister :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sukienka :)
    Całość super się prezentuje :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjechałam z chłopakiem trochę popracować :)) bo trzeba stan konta poprawić xD hehe tyle że coś z ta pracą nie wyszło bo miałąm na owoce iść a ta baba teraz sie nie odzywa, głupia xD ale może coś innego się ogarnie :)
    ogólnie jestem u mamy bo ona tu mieszka :)
    Super sukieneczke masz Kochana :) no i pięknie w niej wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna sukienka ;) Uroczo wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie,tak dziewczęco!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna sukienka, bardzo ładnie wyglądasz :)
    fajny blog, ciekawe posty z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka, wyglądasz bardzo kobieco :) I właśnie dlatego sukienki mają wszystko inne pod sobą!

    OdpowiedzUsuń
  25. Delikatnie i świeżo, wyglądasz uroczo:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka zdecydowanie dodaje Ci kobiecości. Wyglądasz naprawdę pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka ładna sukieneczka , zapraszam częściej do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ta sukienka jest piękna, tak uroczo wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. tak uroczo wyglądasz w tej sukience! Super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyglądasz, tak bardzo letnio :) Buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  31. jak uroczo!
    piękna sukienka

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz w tej sukience! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!