14 maja 2014

Grey Maxi

Cześć!
Cieszę się, że część rzeczy z mojej Wish Listy, którą pokazałam Wam tutaj, mam już w swojej szafie. Muszę częściej takie robić, bo ułatwiają mi wybór, gdy nie mogę się zdecydować co kupić. Mam mnóstwo pomysłów na stylizacje z nowymi nabytkami, ale wszystko w swoim czasie. Dzisiaj pokazuję chyba moja najbardziej wyczekiwaną rzecz, czyli dresową maxi, którą sprezentował mi mój ukochany. Od razu wiedziałam, że idealnie będą pasować do niej trampki i prosty t-shirt. Do całości dobrałam jeszcze mój ulubiony naszyjnik, z którym się nie rozstaje. Podoba Wam się?










 spódnica - SinSay / t-shirt - C&A / trampki - ibuciki.pl / naszyjnik - allegro / okulary - Centro

Zapraszam też tutaj (bywam częściej):

BUZIAKI:**

49 komentarzy:

  1. Koszulka jest przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie mój styl ! Super ! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie,wszystko piękne i Twoja figura <3 :)
    Zapraszam w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz w tej spodnicy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your outfit so much dear! :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódniczka i jaka figura *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie planowałam kupię tę spódnicę, ale gdy byłam ostatnio w Sinsay to już nie mogłam jej znaleźć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją ją kupiłam parę tygodni temu, to było ich mnóstwo:)

      Usuń
  9. wooow przegenialny zestaw ;DDD mega niespotykany i zaskakujacy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę pięknych włosów ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nigdy nie myślałam, że są piękne. Są mega zniszczone;(

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz, spódnica jest rewelacyjna. Sama się zastanawiam nad maxi, ale wciąż sie nie mogę zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest rewelacyjna i bardzo wygodna. Polecam!:)

      Usuń
  12. Świetny zestaw! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta spódnica! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieco i sportowo. Takie stylizacje kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie, że się podoba! przy Twojej figurze to połączenie jest idealne! dodatkowo kolorystyka jest jak najbardziej IN!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny blog i cudowne zdjęcia kochana! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. uuu Kochana naprawdę świetny zestaw :) Bardzo mi się podoba :D <3

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się ten zestaw :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna spódniczka: ))

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham mixy maxi z trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super look!<3 spódnica jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz super stylizacja
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. super spódniczka!! = DD

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna spódnica i naszyjnik ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha masz rację, Barcelona lepsza od Paryża!
    Dziękuję za miłe słowa ♡
    Świetnie Ci w takich luźnych zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Maxi w swojej prostocie super!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie wyglądasz;) a pierwsze co mi się rzuciło w oczy na Twoim blogu to przyjemna dla oka kolorystyka;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dół mi się nie podoba, ale od pasa w górę idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. własnie też poluję na taką maxi spódnicę lub sukienkę ;-) strasznie mi się podoba!:) wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. chętnie! :D zapakuje Cię do walizy :D
    świetna spódnica, ja sobie z maksi nie radzę ale... może kiedyś. :D poza tym masz przecudowną figurę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super jest ta spódnica, zazwyczaj dresowe maxi dressy są szersze, a Twoja jest właśnie idealna, bo przylega :)zapaszam do nas na konkurs:
    Http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw jest ekstra :) cudnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna luźna stylizacja, na codzień ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny zestaw!:)
    Fajnie, że masz takiego ukochanego który robi Ci prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zestawienie :)
    Super wyglądasz! Bardzo fajny blog więc dołączam do grona obserwatorów ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna spódnica ! :D Uwielbiam takie luźne i niezobowiązujące zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!