11 maja 2014

Eurowizja 2014

Cześć!
Muszę się usprawiedliwić moją małą obecnością na blogu, ale mi już dawno zaczęła się sesja na studiach, a do tego pisanie pracy licencjackiej. Zatem jest mnie tutaj mniej, jednak w tym tygodniu już ostatnie egzaminy (na szczęście:)) 
Pewnie wielu z Was oglądało wczorajszy finał Eurowizji, ja również zaliczę się do tego grona. Dumnie czekałam na ponowny występ CLEO i mogę powiedzieć, że jestem zadowolona w tym roku z Polaków. Według ilości głosów widzów zdobylibyśmy 5 miejsce. Jednak jak napisał Donatan na swoim facebooku, "decyzyjne jest również "żyri" które dając 0 punktów w danym kraju może całkowicie zniwelować nadaną przez ludzi maksymalną liczbę punktów". I tym samym mamy miejsce 14. Ale według mnie to i tak dobry wynik. O finaliście / finalistce (?) się nie wypowiadam, głos ładny, piosenka też, ale aż tak? 

Ja zaproponuje moich faworytów, którzy moim zdaniem odwalili "kawał dobrej roboty". 

POLSKA


RUMUNIA


GRECJA

HISZPANIA


SZWAJCARIA

A Wasze typy jakie były? 
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Cieszyłam się, że nie mam telewizora, ale z ciekawości poczytałam o tegorocznej Eurowizji, bo słów mi szkoda. Aczkolwiek Cleo gratuluję, było dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie Polska nie wypadła źle. 14 miejsce to jest już coś. sam fakt, że znaleźliśmy się w Eurowizji, a uważam, że Polska na taki event nie jest jeszcze przygotowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam i jestem zbulwersowana tym kto wygrał zarówno głos jak i piosenka totalny średniak było o wiele wiecej fajnych piosenek. Ja osobiscie trzymałam kciuki oczywiscie za polaków ale również za bardzo smieszną wpadającą w ucho piosęnkę Białorusi oraz przepiękną piosenkę Hiszpani.. no cóz.. wg mnie eurowizja schodzi na psy powinni znieśc glosowanie jury..
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!