04 maja 2014

Converse x2

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda w Majówkę splatała nam "figla". Był deszcz, było zimno i nie było mowy nawet o spędzaniu całych dni na tarasie w ogrodzie. Ja w takie dni stawiam na całkowita wygodę. Dres, t-shirt, bluza i ulubione trampki, a te trafiły mi się zupełnie niespodziewanie. Koszulka jest oryginalnym łupem z sh i od razu wiedziałam, że będzie pasować mi do butów. Do całości dobrałam neonową chustkę i moją ostatnio ulubioną fryzurę. Jak Wam się podoba? 


 
t-shirt - Converse (sh) / bluza - Terranova / dresy - Terranova/ trampki - Converse/ chusta - sh/

Wszystkim maturzystom na jutro życzę "połamania długopisów" :)

Zapraszam tam gdzie jestem często:

47 komentarzy:

  1. uwielbiam takie połączenie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny wygodny zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne trampki :) Converse to moim zdaniem jedne z najlepiej wykonanych trampek. Moje mam od 3 lat i do tej pory są praktycznie w stanie idealnym :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie luźne sportowe stylizacje!:)Fajnie wyglądasz;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i takie zestawy uwielbiam :) u mnie też słabo z pogodą na majówkę, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz! Uwielbiam takie zestawy, czuję się w nich świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie sety, podoba mi się. :)

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie i wygodnie. Też miałam się rzucić w tym roku na conversy, ale w bon prix zauważyłam trampki na lekkim koturnie i one zwyciężyły :) W sumie ten koturn jest bardzo wygodny, ma ok. 3 cm, a lepiej się w nich chodzi niż w normalnych. No i "trochę" tańsze były ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż... majówka nie należała do słonecznych :(
    Świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny luźny look:) super trampki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja narzekać nie mogę, był i deszcz, ale i dużo słońca podczas mojej majówki, więc z szafy wyjęłam wszystkiego po trochu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw! super conversy :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie takie luzne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za miły komentarz :)
    podobają mi się te conversy, ale chyba wolałabym krótsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę krótkie, ale te były okazją;)

      Usuń
  16. super - luz bluz :)
    nam też pogoda zrobiła figla na wyjeździe

    OdpowiedzUsuń
  17. noo, ja bym w wakacje chciała też pojechać. na pewno inaczej jest kiedy wszystko już pachnie latem. <3
    zestaw majówkowy bardzo fajny, podoba mi się. :D wygodnie, wycieczkowo jakoś. choć jak piszesz pogoda była mało sprzyjająca. ale i tak wygądasz na radosną!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam conversy, ale czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny :) Jest takie coś jak impuls - tu chcę napisać, że zdjęcia i sama Twoja osoab zachęca do dalszej obserwacji i śledzenia Twojego bloga :) A do tego masz ubrania z jednego z moich ulubionych sklepów - lumpex ! :D Z przyjemnością dodaję do obserwowanych , zapraszam ponownie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za miłe słowa!;);**

      Usuń
  20. No majówka średnio się udała w tym roku :/
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie jestem stara! :( aaah dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna luźna stylizacjia, ale bardzo podobają mi się zdjecia, czyste ładne i przejrzyste :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też pogoda ostatnio raczej w kratkę była :/
    Bardzo fajny, sportowy zestaw :)

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super bluzeczka! Uwielbiam dresy i wszystko co na luzie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne trampki :) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. N luzie, wygodnie, trampki super!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz, tampeczki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio coraz częściej przekonuje się do takich zestawów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. takie spodnie dresowe bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz boskie spodnie! Świetnie komponują się z trampkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny sportowy look :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. buciki maja genialny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!