22 maja 2014

Black & Mint

Jak dobrze żyć w połowie maja mieć koniec sesji i nie myśleć przez najbliższy czas o nauce. Wszystkie egzaminy udało mi się pozdawać w przedterminach, zostało jedynie oddanie gotowej i poprawionej pracy licencjackiej, obrona i koniec. Ale na to mam jeszcze trochę czasu i tymczasem mam zamiar trochę po odpoczywać;)
Ostatnio przeważały bardziej luźne, sportowe stroje, a dziś mam do pokazania coś eleganckiego. Rozkloszowana spódniczka to mój kolejny udany łup z sh. Raz na jakiś czas udaje mi się wyszukać właśnie takie fajne perełki. Do tego miętowa bluzeczka kupiona z myślą o moich ulubionych szpilkach, które również widzicie i mam nadzieję, że jeszcze się Wam nie znudziły. Dodatków również nie zabrakło:) 










 spódnica - H&M (sh) / bluzka - Pepco / żakiet - Reserved / szpilki - Tally Weijl / kopertówka - Centro / 
naszyjnik i zegarek - Allegro
Podoba Wam się? 

Zapraszam do polubienia mojego Facebook'a 
I można zadawać pytania na ASK
Tam jestem częściej:)

Pozdrawiam!!!

41 komentarzy:

  1. podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja pierwsza reakcja: wow!:) Wyglądasz fantastycznie:)))

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie komponują się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, u mnie czas na pracę magisterską - na szczęście już zaakceptowana, czas tylko na egzamin. Połączenie czerni i mięty to jedno z moich ulubionych - wyglądasz świetnie! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wyglądasz ;) cudna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny żakiet :) Idealna figura, rewelacyjnie wyglądasz:) Dodaje kochana do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie! Buciki są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szpileczki mają świetny kolor i super pasują do bluzki, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci obrony! ja dopiero zacznę swoją 'zabawę' na studiach. piękna! uwielbiam tego typu fasony spódniczek, kolorek również jest jednym z moich ulubionych. cud miód i malina:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, wiosennie i mega dziewczęco :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealnie ! piękne zestawienie kolorków i w ogóle całość łał !:)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny zestaw :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, gratuluję pozaliczania wszystkiego : ) a wyglądasz idealnie! szpilki są naprawdę świetne, ten kolor - mmm : ) bomba! a teraz ciesz się wolnym!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny set, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! :)
    Ostatnio nie mogę niczego znaleźć w sh ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, na pewno bede odwiedzac!
    Zapraszam rowniez do mnie:) http://drvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. całokształt zestawu idealny! Dopracowany, przemyślany, efekt końcowy świetny ;)
    zazdroszczę, ja próbuję się zmotywować i pisać magisterkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie szpilki :) i oczywiście ładny look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się podoba :) Szpilki świetne, jak i cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. love your heels and jacket! you look gorgeous <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  21. genialne buty ! :)) kurcze jak ja bym chciala miec zerowki :(

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna !!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się podoba :D
    Świetne połączenie mięty z czernią ! Rewelacyjnie wyglądasz mam ten sam zegarek ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny look! Buty - śliczne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham lumpeksy :) A Ty piękną spódniczką tylko utwierdzasz w przekonaniu, że warto chodzić i wyszukiwać takie perełeczki :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna spódniczka! Szkoda, że u mnie w SH nie ma takich perełek :( Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Elegancko, wyglądasz super, a spódnica perełka!

    OdpowiedzUsuń
  28. prosimy sprawdzić maila, napisaliśmy wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ślicznie wyglądasz *ͺ*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacja! Fajny kontrast mięty z czernią. Zamiast słodko jest zawadiacko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!