30 kwietnia 2014

My Wish List

Już nie pierwszy raz siadam i zaczynam robić listę rzeczy, które chciałabym zakupić w najbliższym czasie. Jest to świetna alternatywa do zaoszczędzania pieniędzy jak i bezmyślnego chodzenia po sklepach. Zamiast tego przeglądam oferty sklepów online, wyszukuje inspiracje i kompletuje sobie swoją "Wish listę". 


Tak, wiem, idzie lato, powinnam wybierać pastele, żywe kolory, a ja uparłam się głównie przy standardzie - czerń, biel i szarość. No cóż, wole kupować coś, co wiem, że założę kilka razy i będzie mi pasować do wielu innych rzeczy w mojej szafie. Tak samo jest u mnie z trendami, dopiero po przeminięciu jakiegoś "szału na coś", zaczyna mi się ono podobać. No cóż, nie nazywam siebie "modową blogerką", pokazuje tu kawałek siebie, po prostu.

Zwykłych koszulek nigdy nie za dużo. (1) Jedna z napisem, prosta czarna, (3) a druga oversize, miętowa z myślą o moich ulubionych szpilkach, które mogliście zobaczyć w tym poście. Dresowa maxi (2), to mój ulubieniec. Muszę ją mieć! Zwykłej, codziennej sukienki (5) też brakuje w mojej szafie, a o czarnej, klasycznej i przede wszystkim porządnej torebce (8) marzę od dawna. Buciki, buciki (4), buciki (7), czemu takie? - nie wiem, po prostu podobają mi się. I jeszcze pidżama (6), właśnie taki komplecik chodzi mi po głowie. A żeby nie brakowało dodatków, naszyjnik (9), który zawsze się przyda.

A Wy kompletujecie sobie takie rzeczy do listy?
Co Wam najbardziej się podoba z mojej listy?

Pozdrawiam i zapraszam na:

32 komentarze:

  1. Właściwie to wszystkie te rzeczy bym chętnie kupiła. Ale mój faworyt to 7, buciki takie to by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dresowa maxi jakoś od zawsze mi chodzi po głowie :d Może też powinnam dodać ją do swojej wish listy... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba i naszyjnik - zdecydowanie na tak!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. o taką torebką bym nie pogardziła :p

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne buty chcesz :) ja szukam podobnych :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie i czerń, biel, szarość, i pastele przekonują. Musi być po połowie, o : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, nie mam żadnych zastrzeżeń :) Białych sneakersów na koturnie szukam sama ale jestem zbyt wybredna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szara spódnica z rozcięciem cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie najlepsze te snikersy <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER BUTY JA JUŻ MAM PODOBNE LABOTII http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka to dobro konieczne też dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna lista :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie taka lista by raczej nie zdała egzaminu ;p Z racji tego , że często kupuję rzeczy w sh, można za kilka złotych dostać coś niepowtarzalnego ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. też bardziej stawiam na standardowe kolory, które można dopasować do wszystkiego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty z pktu 4 uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko z grafiki mi się absolutnie podoba!:) Ja już nie robię wish list, bo za bardzo dążę później do ich zrealizowania i mój portfel za bardzo cierpi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też lubię biel, czerń i szarość - to świetna baza dla innych sezonowych ubrań.
    te kolory zawsze są modne. ;)

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wish list jako tako nie robię, ale często przeglądam innych :) mój wybór ostatnio pada za to głównie na biel :P

    OdpowiedzUsuń
  19. taką piżamą to i ja bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. w usmie to czesc z tych rzeczy sama chetnie bym przygarnela ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie robię takiej listy, zwykle pamiętam o tym co mam kupić, lub co akurat potrzebuję mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka lista życzeń to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w sumie wszystkie rzeczy z Twojej wish listy bym przygarnęła;D ja nie umiem tworzyc sobie takiej listy bo i tak kupie cos innego hehe;D

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty o nr 4 są również i moim must have, jednak ja uparłam się na print wężowej skóry. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dresowa maxi ! tez mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!