04 kwietnia 2014

Jeans i jeans.

W końcu udało mi się stworzyć w miarę przejrzysty i pełen ładu i składu porządek na blogu. Efekty są prawie takie jak sobie wymierzyłam. Brakuje jeszcze paru szczegółów, ale to wszystko jest do dopracowania.
Co sądzicie o połączeniu jeansu z jeansem? Ja spróbowałam ostatnio takie zestawienie i jego efekty możecie dzisiaj oglądać. Aby nie wyszło ono nudne, dobrałam czarny t-shirt i mocny, miętowy akcent w postaci wysokich szpilek. Do nich podwinęłam nogawki u spodni, co daje efekt zgrabnych i długich nóg. Podoba Wam się?

kurtka - dresslily.com/ t-shirt - sh/ spodnie - Mango/ szpilki - Tally weijl/ okulary - Centro

54 komentarze:

  1. wyglądasz przepięknie w tej stylizacji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kurtka, świetne szpilki

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw!:) wyglądasz pięknie... noo i te szpilki - moja słabość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka ;D zapraszam do mnie ;) co powiesz na wspolna obserwacje ? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny look, extra koszulka bardzo wpadła mi w oko :*
    ZAPRASZAM DO MNIE I DO OBSERWACJI :*

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szpileczki mają piekny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widać jaki masz ulubiony kolor - blog, szpilki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo jakie śliczne szpileczki <3 :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super połączenie z tymi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka i szpilki fantastyczne. Pewnie znalazłyby miejsce i w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz, masz rewelacyjne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne szpilki i ich kolor, uwielbiam jeans !<3

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ukradłabym Ci te szpilki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna kurteczka;)) i te buciki ;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor szpilek !
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! :)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz;) piękne buty <3

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne szpilki! :) Kurteczka również bardzo ciekawa :) kołnierz szczególnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jaką Ty masz figurę !!!!!!!!!!!!
    A strój też super, każdy element z osobna, jak i połączone razem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super zestaw! świetne szpileczki!:*)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawe zestawienie, szpilki są przepiękne i w modnej mięcie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! I bardzo ładne szpileczki.


    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zestawienie, świetnie w nim wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  24. hello hun..cute outfit... wanna follow each other? just tell me if u follow me, then i'll follow u back immediatley.

    Loves
    trokesland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Co do wyglądu bloga, to bardzo fajnie przejrzyście.
    A stylizacja świetna. Bardzo kobieca, sexi i podkreśla wszystkie atuty.
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczna i stylizacja i Ty ;) kurteczka bardzo bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby nie noszę jensu z jeansem, ale na Tobie to nawet dobrze wygląda. może rzeczywiście to kwestia dodatków. Te szpilki są oszałamiające i nie ukrywam, ze widzę tylko je.

    OdpowiedzUsuń
  28. mega! jeansowy look. odzwyczaiłam się od jeansów ale u Ciebie wszystko prezentuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja i boskie buty! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja jest fantastyczna ! Uwielbiam jeans !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnemu we wszystkim ładnie! :) ;*
    Cudnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny wygląd bloga :) zestaw też bardzo mi się podoba :)
    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 2x jeans jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie!:) Szpilki idealnie do wszystkiego pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  35. super look !
    Zapraszam do mnie ! NEW POST: www.rumeur-rose.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. Szpilki mają fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz genialne szpilki !:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne miętkowe szpileczki <3 I te jeansowe połączenie- bomba :))
    Obserwuję!
    http://themyescape.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  39. super stylizacja :D obserwuje ;) http://anabelly168.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Efekt jest fantastyczny :) niesamowicie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!