25 marca 2014

Inspiracje

Ostatnio, bardzo często przeglądam sobie różne strony ze zdjęciami, inspiracjami i zapisuje sobie te które mnie w jakiś sposób zaciekawia. Można się naprawdę zainspirować takimi zdjęciami. Ja sama łapie się na tym, że czasem zdarza mi się coś odtworzyć, z czegoś co wcześniej wyszukałam. A jak to ze mną bywa, najwięcej znajduje tych sportowych, fitnessowych inspiracji, które dają mi niezłego kopniaka do ruszenia tyłka z kanapy i ćwiczeń;) Sami Zobaczcie:

















 Wszystkie zdjęcia są ze strony http://weheartit.com/
Znacie jakieś inne, fajne strony z inspiracjami?




Zapraszam do polubienia mojej strony na Fb - wkrótce konkurs:)  

                                   

7 komentarzy:

  1. Fit fit fit :) ! super inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje :) aż chce się lata

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście ćwiczę od ponad 30 dni, a zdjęcia które pokazałaś w poście tylko napędzają mnie do działania. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!