16 marca 2014

Czerń i Turkus

Witajcie w ten brzydki, deszczowy dzień!
Niestety weekend nas nie rozpieszcza, ale co by nie było już za 5 dni będziemy mieć wiosnę, przynajmniej tą kalendarzową. Wiem, że moja obecność tutaj była bardzo mała, ale musiałam się przyzwyczaić do powrotu na uczelnie, a tym semestrze jeszcze bronię licencjat, także było (i jest nadal) sporo spraw do załatwiania. W ubiegły weekend jeszcze złapała mnie choroba, więc miałam 4 dni wycięte z życiorysu. Ale już wszystko wróciło do normy. Wróciłam do systematyczności treningów, popołudnia mam zajęte pisaniem pracy, a w weekend odpoczywam.
Dzisiaj mam dla Was zestaw, w którym czuje się naprawdę dobrze. Luźną koszulę pokochałam od razu, a bandażowe spódniczki po prostu uwielbiam. Sami oceńcie:




P.S Musicie mi wybaczyć mój szablon. Nie potrafię ogarnąć HTML-u w ogóle i nawet gotowe szablony ze mną nie współpracują. Dlatego będę wdzięczna za każdą pomoc! Jeżeli znacie jakąś osobę, która mogłaby mi pomóc ogarnąć ten nieład, to będę wdzięczna! Proszę.


Zapraszam do polubienia mojej strony na Fb:)  

                                   

30 komentarzy:

  1. już za 5 dni kalendarzowa wiosna? ło matko, jak to zleciało. ;p bronisz się? powodzenia, bardzo trzymam kciuki. <3 i mam nadzieję, że po wszystkim ładnie wrócisz na bloga. :)
    co do samego setu - piękna jak zawsze i usmiech. <3 spódniczka świetnie połączona z czarną resztą - mega mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak choroba, która psuje plany :< dobrze, że już okej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AGA-KA
    Tak, w czerwcu mam obronę. I nie dziękuję, aby nie zapeszyć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w planach zakup sukienki w takim kolorze jak Twoja spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie *,*

    + Dziękuję za życzenia! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja śliczna :)
    Dobrze rozumiem Twój brak czasu u mnie też z nim ciężko. Bo pisze i będę bronić prace mgr. Ale jakoś damy radę :D
    Mam nadzieje, że już zdrowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Venus
    Tak, już na szczęście zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow :) naprawdę świetnie wyglądasz :) fajne połączenie czerni z niebieskim :))
    Dodaje do obserwowanych :)) zapraszam też do mnie może Ci się spodoba i też dodasz mnie do obserwowanych :) Bedzie mi bardzo miło:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wspaniała stylizacja <3 uwielbiam te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo ładna :) a w tych kolorach ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw super, a wiosna mam nadzieję że wróci!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ślicznie:) Ps. Mnie też czeka w tym roku obrona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz, świetna spódniczka;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodobało mi się szczególnie zestawienie kolorów i naszyjnik na koszuli. Zresztą ogólnie bardzo zgrabnie :) Dzisiaj koleżanka z biurka po sąsiedzku przez cały czas sobie kichała, aż z przewrażliwienia poczułam się chora i zażyłam profilaktycznie leki. Mam dość zimna i chorowania! W nadchodzących miesiącach muszę się jakoś zahartować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz Kochana! Powodzenia w pisaniu pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ślicznie wyglądasz ! ładna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! bardzo podoba mi się połączenie luźnej koszuli z dopasowaną spódnicą

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, piękny kolor spódniczki :) rok temu za nim szalalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey beauty woww you have a really nice blog :) And you have great style and taste :) I am your new follower ,so check out my blog I hope you can follow back =)
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne polaczenie ,zgrabniutko wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey beauty ,nice blog :) I really love your items and your pictures . :) Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam to połączenie kolorów! Buty i koszulę masz cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajnie wyglądasz, koszula jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!