18 lutego 2014

Wygoda

Poprzedni tydzień miałam bardzo stresujący. Sesja zdana pozytywnie i na szczęście kolejne dwa tygodnie będę odpoczywać u siebie w domu. Od wczoraj trochę sprzątam, spaceruje, nadrabiam zaległości książkowe i filmowe - cudowny czas!
Dzisiejsze zdjecia, które prezentuje były robione podczas tych wielkich mrozów. Wtedy przymusowo musi być czapka i ciepłe buciki. Te co mam na sobie są wręcz idealne. Miałam je w Austrii podczas naszych wycieczek w góry i spisały się świetnie. Przede wszystkim są lekkie, wygodne, ciepłe i wyglądają bardzo zgrabnie. Polecam wam sklep elilu.pl, gdzie je zamówiłam. Bardzo zaskoczyła mi ich jakość za cenę, którą zapłaciłam, idealny kontakt ze sprzedawcą i ekspresowy czas wysyłki. Zależało mi na tym najbardziej i zamówiłam buciki w poniedziałek, a na drugi dzień rano już miałam. Dodatkowo w takie pogody stawiam na wygodę, dlatego zwykłe jeansy i sweterek aby nie marznąć i czuć się swobodnie. 

Jak Wam się podoba?
Ja robię kawkę i nadrabiam zaległości blogowe!:)

P.S. Zapraszam na mojego Facebook'a tam więcej i częściej pisze:) 
 

                                   

20 komentarzy:

  1. gratuluję zdanej sesji i miłego odpoczynku :)
    ślicznie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje zdania sesji :)
    świetny look

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! ;) Buty są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja - bardzo mi się podoba bo sama stawiam na wygode bardzo często :)


    www.nawieszakach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna, zimowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wygodny zestaw!
    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw! Praktycznie, ciepło, modnie i wygodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia a buty mi się twoje bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak się podoba? rewelacja jak zawsze i gratulacje zdanej sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :D urocza kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wygladasz :) wspanialy sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! :))
    masz bardzo ładną kurteczkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    Zapraszam do mnie na konkurs z sammydress, do wygrania świetne ciuszki, naprawdę warto! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twoja kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!