22 lutego 2014

InstaMix

Cześć Kochani!
Jeszcze nigdy nie publikowałam tutaj codziennych zdjęć z telefonu, ale odkąd mam konto na Instagramie, wciągnęłam się w to strasznie. Z racji tego, że nie wszyscy mnie obserwują, wstawiam trochę zdjęć z ostatnich dwóch miesięcy tutaj. I przy okazji zapraszam do obserwacji - Instagram:)

1. Mała Justynka;) / 2. Nestorek <3 / 3. Moje loki. / 4. Takie tam;)

1. Kisiel! / 2;4. Śniadanko. / 3. Obiadek

1. Zapas książek na ferie. / 2. Ulubiony wosk. / 3. Bubbles<3 / 4. Nowości z sh!

1. Niebo! / 2. Wracamy z Austrii. / 3. Jedziemy na Ślężę./ 4. Uwielbiamy szybką jazdę - z W<3

1. Przekąska / 2. Śniadanie na uczelni. / 3. Pizza Ukochanego! / 4. Kawa homemade + nauka.

1. Pracujemy nad idealnym brzuszkiem:) / 2. Łydki. / 3. Joga. / 4. Squats

Lubicie tego typu posty? :) 

Pozdrawiam!

P.S. Zapraszam na mojego Facebook'a!

                                   

13 komentarzy:

  1. Pyszne jedzonko kusi najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w pracy nad ciałem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też miałam kiedyś taki brzuch ! Ale niedługo Cię dogonię :) Swoją drogą, tego typu zdjęcia świetnie zatrzymują wspomnienia, niczym pamiętnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ;)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię takie mixy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix widzę, że ćwiczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że podobnie jak ja zaczęłaś pracować nad ciałem i zdrowo się odżywiać - super! :) Choć mi po krótkiej przerwie brakuje już motywacji :(
    Co do Instagramu - sama się zastanawiam czy go nei założyć, ale boje się, że wtedy to już zdjęcia dodawać będę co chwila :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze ćwiczę. Z jedzeniem jest gorzej, ale mi na szczęście na razie utycie nie grozi;)

      Usuń
  8. ale Ci pięknie w lokach! I łydki piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posty! :)
    O ja a jakie Ty masz nooogi! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ty masz idealny brzuszek!!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!