12 stycznia 2014

"San Diego"

Pogoda w tym roku zaskakuje nas z dnia na dzień. Nie powiem, abym bardzo tęskniła za śniegiem, ale trochę tego białego puchu chciałabym jeszcze zobaczyć. W końcu zima, to zima. Ale w taką słoneczną pogodę udało mi się pokazać Wam mój ulubiony, luźny zestaw na popołudnie, na przykład na spacer. T-shirt z nadrukiem jest moim ulubionym i wydaje mi się, że fajnie komponuję się pod jeansową koszulą. Co o tym sądzicie?


Mam w planach pokazać Wam trochę zdjęć z moich Świąt w Austrii, ale fotek jest ponad 1000 więc  cierpliwie oglądam i wybieram najlepsze. Mam nadzieję, że chcecie?
Enjoy! 

22 komentarze:

  1. Pewnie że chcemy!:) Ale szczuplutka jesteś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie padał dzisiaj śnieg :DD
    śliczna koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią zobaczyłabym cały nadruk na koszulce, bo wydaje się być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana a co do wyciskarki do cytrusów to kosztowała o ile się nie mylę 33zł :) To naprawdę tanio jak na elektryczną wyciskarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pogoda szleje, ale mi to pasuje :D a Ty wyglądasz uroczo, nawet w luzackim zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia przepiękne
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Meegaa :))
    i oczywiście czekam na Twoje fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zdjęcia z Austrii zawsze mile widziane ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak u Ciebie, ale Toruń jest pokryty śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam, czekam na zdjęcia ;d
    Ślicznie Ci w jeansie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie proste zestawy z jeansową koszula :)
    zapraszam do mnie (nowy post) i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszula :) a zdjęcia chętnie pooglądam...w każdej ilości :) pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ta zmiana pogody powoduje szok dla organizmu
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!