06 stycznia 2014

Prezenty

Grudzień jest dla mnie miesiącem pełen wyjątkowych dni. Rozpoczynając już od 3 grudnia, a kończąc na 31. Moje urodziny, mikołajki, wigilia, sylwester i wyprzedaże. Każde z tych wydarzeń wiążę się z prezentami, podarunkami i miłymi chwilami. Ja należę do osób, które wolą więcej dawać niż brać. Ale i w tym roku udało mi się skompletować parę podarunków od najbliższych. Wychodzę z założenia, że te najmniejsze, nieoczekiwane i z zaskoczenia cieszą najbardziej. Będąc w sklepie bądź przeglądając strony internetowe, zawsze staram się myśleć o bliskich i wyszukiwać jakieś drobiazgi. Jest to w pewien sposób  sposób okazywania uczuć. 
Popatrzcie jakie prezenty w tym roku trafiły do mnie. Są tu te od bliskich i te, które sprawiłam sobie sama. Muszę przyznać, że większość rzeczy z mojej Wish listy mogę skreślić.  
 Perfumy NINA RICCI - piękne!
 Kolczyki i bransoletka - Zachwyciły mnie.
Naszyjnik - Prezent od siostry.
 Komplet biżuterii - prezent.
 Maskara - polecam!
Lokówka - Najlepszy prezent!
 Sweterek - kolejny prezent. 

 A Wasze prezenty jak? 
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Świetny blog !!
    Obserwujemy?? Daj znać.. :D
    ilonakrawczuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję!
    Ojjjj ile dobra tam widzę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah ja też dostałam lodówkę na prezent.urodzinowy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaj 9i nie tylko on) był hojny w tym roku:)

    zapraszam do wspólnej obserwacji, jezeli masz ochotę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego :*

    śliczne prezenty sama chętnie bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest śliczny! :) Świetne zdjęcia Kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna biżuteria i sweterek cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takich cudnych prezentów :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prezenty bomba ale lokówka chyba najbardziej trafiona...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!