20 stycznia 2014

Jacket

Witajcie!
W obecnym okresie czas gra dla mnie bardzo istotną rolę. Zaliczenia, egzaminy, nauka i nauka, a mi tego czasu brakuje na wszystko. Dzień za dniem biegnie mi jak szalony, uwierzcie. Dwoje się i troje, aby zdążyć ze wszystkim, planuje sobie cały dzień, zadanie po zadaniu i muszę przyznać idzie mi coraz lepiej. Oby tylko pozdawać wszystko w pierwszych terminach i mieć długieee ferie. 
W weekend odpuszczam naukę i wykorzystuję czas na spędzenia go z moim ukochanym. Wkręcił się w robienie zdjęć i nawet sam proponuje wyjście aby tylko pocykać, a ja muszę przyznać że idzie mu coraz lepiej. Kurteczka zajęła już honorowe miejsce w mojej szafie. Odkąd otrzymałam ją od Dresslily.com, mogłabym jej nie zdejmować i dobierać do wszystkiego. Jej wykonanie jest rewelacyjnie, uszyta jest bardzo starannie i perfekcyjnie! Ostatnio często wybieram spódniczki, uwielbiam zakładać do nich ciemne, grubsze rajstopy i sznurowane botki. Czuje się w takim połączeniu bardzo dobrze.

kurtka -Dresslily.com
spódniczka - house
top - nn
botki - ibuciki.pl
kożuszek - prezent od mamy

Na zdjęcia z Austrii musicie jeszcze poczekać, ponieważ część jest na komputerze u siostry, więc muszę zgrać jak tylko pojadę do domu. Ale będą na pewno!

Pozdrawiam:)

26 komentarzy:

  1. świetna jeansowa kurteczka;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten kożuszek !
    Buziaki, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie prowadzisz bloga :)

    Zapraszam : http://ciasteczkowy733.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka śliczna <3
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie :)

    http://essqise.blogspot.com/2014/01/my-style-pink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the two jackets and can't decide which I like better

    www.highheelsandtutus.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te zdjęcia i Twoja stylizacja :D Super blog i posty
    zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne połączenie, kurteczka boska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, ja też mam okropny sajgon. pociągnąć dwie uczelnie to prawie niemożliwe... chyba zapomne o feriach w tym roku.
    co do zdjęć - haha, wiem co to znaczy szkolić fotografa. :D ale mój też już sam się często pcha do cykania. <3
    a kurtka - świetna i fajnie ją połączyłaś. podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z jednej strony to dobrze, że czas tak szybko leci, a z drugiej troszkę niefajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jednej strony to fajnie, że czas tak szybko leci bo nie ma czasu na nudę, a z drugiej strony troszkę niefajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam jeansowe kurteczki a twoja jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie :D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam sporo nauki, tyle, że do matury :)
    Oj gdyby mój chłopak był tak chętny do robienia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  15. poczekamy, poczekamy :) świetna jest ta dżinsowa ramoneska, fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. o jacie, kurtki i kożuszka zazdroszczę, bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna kurteczka ;)
    powodzenia z nauką :*

    OdpowiedzUsuń
  18. uwilebiam te klodkowe mosty :D tez lubie spodniczki o kazdej proze roku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ah :)) Napatrzeć się nie mogę ;)
    Cudownie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz fajną te kurtkę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!