25 stycznia 2014

Ice

Będąc we Wrocławiu, nie spodziewałam się, że lód w moim ogrodzie może być wszędzie! Wczoraj, kiedy wróciłam do domu, poczułam zdecydowaną różnicę temperatur. Może dziwnie to brzmi, ale we Wrocławiu raptem -4 stopnie i ja już to bardzo odczuwałam, a tutaj dziś rano termometr wskazywał -16! Wyskoczyłam szybko do ogrodu i po fotografowałam ten piękny widok, marznącego lodu na wszystkim - dosłownie.
A u Was ile dziś stopni? 


Nadaję się na fotografa? Lubie czasami tak wyjść z aparatem w rękach i się trochę nim pobawić. 
U mnie jeszcze sesji na uczelni nie ma, ale ja próbuje zaliczać wszystko przed, także to powoduje moją częstą nieobecność tutaj, ale już niedługo!
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia masz talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej :) mega to wygląda ;)
    U mnie pełno śniegu, a lód to tylko na ulicach ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda:) ja też ostatnich kilka do focę takie cuda, bo to w sumie rzadki widok.

    Na fotografa jak najbardziej się nadajesz! Mają klimat te zdjęcia... ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima potrafi być piękna, śliczne zdjęcia. Choć ja za tą porą roku nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne zdj!

    U mnie tylko -1 ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    naprawdę jestem pod wrażeniem
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana moglabys poszerzyc troche czesc Twojego bloga w ktorej sa notki? Bo zdjecia wchodza na te czesc boczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Będzie zmiana, jak tylko znajdę więcej czasu. Szablon obecny mam ściągnięty i nie mogę poszerzyć.
      Już niebawem zmienię! :)

      Usuń
  8. chociaż taki plus tej pogody:)
    mi też udało się uchwycić zamarzniętą trawę
    wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, ale wydaje mi się, że za bardzo je przerabiasz , bo jest taki dziwny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia nie są prawie w ogóle przerobione, jedynie wzmocniony kontrast. Taki obiektyw ;)

      Usuń
  10. Kurcze, musiałam chyba przez przypadek wejść w jakiegoś starego posta. Super, że jednak jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zdjęcia! :) Niestety ja jestem zmarzluchem i nie poświęciłabym się tak jak Ty. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no jasne, że nadajesz, przepiękne zdjecia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!