02 stycznia 2014

2014!!!



Witam Kochani pierwszy raz w tym roku!
Mam nadzieję, że każdy zaczął go z dobrym humorem i pozytywnym nastawieniem. Na ten nowy rok życzę Wam, aby spełniło się wszystko o czym marzycie. Dużo szczęścia, miłości i pomyślności. I oby był jeszcze lepszy od poprzedniego. 
Ja już wczoraj spisałam swoje postanowienia noworoczne. Zaraz podzielę się nimi z Wami oraz pokaże moją kreacje sylwestrową. Tym razem postawiłam na minimalizm i wygodę. Zdjęć z samej imprezy nie mam dużo, ale kilka Wam przedstawię:






I jeszcze postanowienia:
            1. Pozytywne myślenie każdego dnia.
      2. Opanowanie języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrze komunikatywnym.
      3. Ćwiczenia min. 3 razy w tygodniu.
      4. Zacząć oszczędzać większe sumy pieniędzy.
      5. Dbać o siebie.\
           6. Okazywać więcej uczuć bliskim.  

A jak wasze Postanowienia? 
Pozdrawiam! :) 

24 komentarze:

  1. Śliczna sukienka :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku
    Większość z Twoich postanowień pasuje i do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś przepięknie! Również życzę powodzenia w realizacji postanowień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczyć minimum 3 razy w tygodniu to bardzo dobre postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej sukienka naprawdę prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukieneczka śliczna i te bucki <3 bosko

    Zapraszam do mnie,
    pozdrawiam Paula.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sukienka ;)
    Życzę wytrwania w postanowieniach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przesliczna :) powodzenia z postanowieniami!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka! ja nie mam postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kobieco, elegancko i ze stu procentową klasą! Świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna sukienka! Tak słodko Wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczną miałaś kreację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę się podpisać pod Twoimi postanowieniami :)

    Ślicznie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądałaś! :) Co do postanowień - w tym roku mam tylko jedno - don't worry be happy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam identyczną, ale bluzeczkę!:) Pięknie się prezentowałaś! Cudowna kobieta! Życzę, abyś wytrwała w swoich postanowieniach! Z chęcią obserwuję! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!