21 grudnia 2013

Skirt

Moje przygotowania do Świąt powoli dobiegają końca. Jeszcze dzisiaj ostatnie pieczenie ciast, jutro pakowanie i wyjazd w Alpy do taty. Tegoroczne Święta spędzamy w najbliższym gronie,w Austrii. Ja wychodzę z założenia, że Święta spędza się w domu, ale niestety tym razem tacie nie udało się zjechać, dlatego my jedziemy do niego. Jest mi smutno z tego względu, że nie będziemy razem z W. , ale Sylwester już będzie wspólny. Powiem szczerze, że czekam na końcówkę roku jak nigdy dotąd. Nie był to mój rok i niech się kończy jak najprędzej. 
Zdjęć dziś sporo, mam nadzieję, że Was nie zanudzę, ale wyszło ich naprawdę dużo i to takie, które mi się podobają. Spódniczka ostatnio jest moją ulubioną. Specjalnie do niej dokupiłam te ażurowe rajstopki. Moim zdaniem jest to fajne połączenie.  Zobaczcie: 

Pozdrawiam Kochani! ;)

Zapraszam na mój fanpage!

                                   

13 komentarzy:

  1. jaka piękna, elegancka Kobitka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekne zdjecia :) zazdroszcze swiat w Austrii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ujęcia, bardzo korzystnie wyglądasz. W Alpach to już na pewno będziesz miała białe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia ;)
    Kochana Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjecia ;) Wygladasz przeslicznie ! :)) mam nadzieje ze swieta Ci sie udadza ;)) z innej strony clakiem fajnie ze jedziesz gdzies dalej na swieta :D ja bym tak chciala ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. masz cudowny sweterek, zazdroszczę Ci go ;d i zachwyca mnie jego połączenie ze spódniczką! A płaszczyk idealnie na Tobie leży ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny zestaw, świetne klimatyczne zdjęcia! dodaję do obserwowanych..Wesołych Świąt!:*)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek, piękne masz włoski. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!