14 grudnia 2013

Shirt

Witajcie! Już tak dawno nie robiłam zdjęć, że dopiero teraz zauważyłam jak szybko urosły mi włosy. Jestem pod wrażeniem, dawno nie miałam ich takich długich. Teraz konieczna jest odpowiednia pielęgnacja, aby je utrzymać w dobrej kondycji. Dam im szansę być takimi długimi, ale coś mi mówi, że prędzej czy później i tak je zetnę. Zastanawiam się, w których mi jest lepiej. Co sądzicie? 
Koszula to mój ostatni łup z second-hand'u. Właśnie takiej mi brakowało w mojej szafie. Już wiele razy pisałam, że uwielbiam nosić koszule. Są one moją alternatywą do wszystkiego. Dobrałam do tego szare spodnie, czarne botki, i czarne dodatki w postaci zegarka i paska. Natomiast kurtka to strzał w dziesiątkę na nadchodzący wyjazd do Austrii. Jest wygodna, praktyczna, ale przede wszystkim cieplutka. Sami zobaczcie. 






Zapraszam na mój fanpage i instagram;)

                                   

http://http://instagram.com/jbednarek92

Zapraszam!



18 komentarzy:

  1. W moim przypadku koszule i swetry to części garderoby bez których się nie obędę. :) Twoja jest śliczna, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tej koszuli :) Ja mam kilka koszul z sh i uwielbiam je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super set, świetnie dobrane kolorki!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz te włosy :) ja też nawet nie wiem kiedy moje mi tak urosly :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ścinaj, pięknie ci w nich, bardzo ładnie Ci się kręcą, ile ja bym oddała by takie mieć :) A co stosujesz do ich pielęgnacji, bo moge to stoją w miejscu i mogę sobie jedynie pomarzyć, aby mi urosły :/ Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja jakoś specjalnie nie pielęgnują moich włosów. Stosuję szampon i po spłukaniu od razu odżywkę przeciwko wypadaniu włosów firmy Cece Med. I to chyba właśnie jej zasługa:)

      Usuń
  6. prześliczna z Ciebie dziewczyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! )

    OdpowiedzUsuń
  8. mi również bardzo podoba się bluza:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj długie, długie masz włoski :))
    cała stylizacja- super :) :* koszula <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką samą koszulę ;)

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Poluję na taką koszulę po sh już jakiś czas, nie mam szczęścia żeby spotkać... a jest idealna jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!