04 grudnia 2013

List do Świętego

Przyznam się szczerze, że nigdy nie robiłam listy prezentów, które chciałabym dostać. Zawsze uważałam, że prezent - niespodzianka jest najfajniejszy, do czasu kiedy sama mam problem z kupowaniem bliskim prezentów. Kiedy ktoś jasno mi określi co by chciał otrzymać, bądź chociaż naprowadzi z jakiej dziedziny chciałby upominek, jest mi o wiele lepiej. Skupiam się na konkretnej rzeczy i poszukiwania stają się o wiele łatwiejsze. Owszem lubię zaskakiwać swoich bliskich (szkoda, że nie jest odwrotnie ;p), dlatego do prezentu dorzucam coś od siebie. Jakąś tanią, a fajną pierdółkę. 
Dziękuję Gai za otagowanie "TAG: List do Świętego" i dzięki temu powstała moja lista prezentów. Są to rzeczy, które od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie. Wiem, że ciężko będzie je otrzymać, ponieważ moim tegorocznym prezentem od rodziców jest wyjazd na święta do Austrii. Ale myślę, że będzie mi też łatwiej później poszukiwać samej dla siebie tych rzeczy. Jednak list do Mikołaja piszę, w końcu wierzę, że istnieje! 

Kochany Święty Mikołaju!
Wiem, że od paru lat już do Ciebie nie pisałam, ale obiecuję to nadrobić. Jak pewnie wiesz, w tym roku byłam wyjątkowo grzeczna, a istnieje pewna lista rzeczy, które bym chętnie od Ciebie przygarnęła. Obiecuję, że kolejny rok będzie bardziej zorganizowany, będę się więcej uczyć, ale przede wszystkim będę myśleć pozytywnie, aaa no i będę Grzeczna! Więc jak? Mogę prosić o te drobiazgi? 
Więcej się nie rozpisuję, ponieważ wyobrażam sobie ile takich listów masz do przeczytania, a musisz mieć czas na wszystkie.

Justynaa

P.S. Dołączam moją listę prezentów! 
P.S 2 Pamiętaj o wszystkich!



1. Kapelusz - marzę o nim od paru miesięcy.
2. Naszyjniki - na pewno rozświetlą moje kreacje.
3. E Czytnik - potrzebuję go, potrzebuję!
4. Ciepłe Skarpety - na te zimowe wieczory.
5. Perfumy - moje ulubione.
6. Klasyczne czarne szpilki - przecież muszą być w każdej szafie kobiety.
7. Klasyczna czarna torba - jak wyżej, obowiązkowo!
8. Szalik z pomponami - podobą mi się, bardzo!
9. Botki - będą idealnie pasować do mojej nowej, zimowej kurtki.
10. Pędzle do makijażu - czas zacząć inwestować w profesjonalny makijaż.

To tyle, taguje wszystkich! Zachęcam do tworzenia takich list - naprawdę fajne ułatwienie. 

Pozdrawiam i zapraszam na Facebooka i Instagram! 

                                 
http://instagram.com/jbednarek92#

27 komentarzy:

  1. O też masz pędzle na swojej liście, i Perfumy z Avonu :) używałam, podobają mi się, ale rzadko kupuję 2 razy te samy perfumy - wolę odkrywać nowe zapachy. Życzę zmaterializowania marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co do perfum, ja je używam już chyba od 5 lat:)

      Usuń
  2. wiele rzeczy z tej listy to również moje życzenia :) perfumy, szpilki, ciepłe skarpety... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierałam praktyczne i użyteczne prezenty;)

      Usuń
  3. Aaa ja też to chcę dostać :) chyba muszę napisać taki list :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie Mikołaj był już dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow great wishes
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    Love
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  6. Ułatwia a z drugiej strony lepiej można ludzi poznać i ich marzenia :P
    Fajna lista a co to za perfumy ulubione, bo nie mogę wyczytać nazwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem jak pachną , ale dużo o nich słyszałam pozytywów :)

      Usuń
  7. Podoba mi się ten tag :-) A szal z pomponami uroczy, sama taki bym chciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. oby mikołaj był hojny : )

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę :) Twoja lista prezentów jest całkiem przyjemna :D Ja tam lubię niespodzianki i lubię zaskakiwać... chociaż czasami to faktycznie może być problem...

    OdpowiedzUsuń
  10. O takie szpileczki to i ja proszę Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna notka ! :) I SUPER BLOG
    Zachęcam Cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie ! :) Dużo robić nie trzeba i łatwo wygrać :)
    Pozdrawiam
    http://divoces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I oby mikołaj przeczytał ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super tag :) chyba też go zrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym TAG-u.
    Świetny list ;33

    OdpowiedzUsuń
  15. e-czytnik jest i na mojej liście ;dd

    OdpowiedzUsuń
  16. nice post!

    Would you like to follow each other on GFC? Let me know on my blog! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. moja lista prezentów jest podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. skarpetki, i buty (bedziesz miałą) juz MASZ :) k.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!