03 grudnia 2013

21 lat minęło!

21 lat Minęło, jak jeden dzień!
Tak kochani, dzisiaj kończę dwadzieścia jeden lat. Nie tak dawno świętowałam swoje 18 urodziny, pamiętam jak wybierałam sukienkę na imprezę, jak się stresowałam czy wszystko będzie tak jak sobie wymarzyłam. Pamiętam jak kiedyś wyobrażałam sobie swoje życie, jakie ono będzie, co będę robić. Dzisiaj mogę powiedzieć, że odbiega ono od tych wszystkich wyobrażeń. Trochę na nie narzekam, ale jakby się głębiej przyjrzeć to mam naprawdę fajne życie. Mam wspaniałych rodziców, siostrę i ciepły,rodzinny dom.Od 3 lat jestem szczęśliwie zakochana i z wzajemnością. Mam przyjaciół, na których mogę liczyć w każdej chwili. Za pół roku jeśli się uda, to kończę licencjat, może nie do końca z mojej dziedziny, ale jestem młoda, więc od przyszłego roku idę w swoją profesję. Od ok. 3 lat utrzymuję się sama. I jeszcze mogłabym wymieniać i wymieniać. Wiadomo są dobre i te złe chwile. Ale ja mam zamiar pamiętać te dobre. 
A to mała Justynka: 




To są moje trzy ulubione zdjęcia:) 

Kochani zapraszam na mój fanpage i instagram. Zachęcam do obserwacji, tam wszystko macie na bieżąco co u mnie! 

                                   

http://http://instagram.com/jbednarek92

Zapraszam!



20 komentarzy:

  1. Czas szybko leci, prawda? :) najlepszego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat!
    ps też miałam taka czape jak ty na ostatnim zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia z okazji oczka, oby nadchodząca przyszłość była jeszcze bardziej radosna i wypełniona sukcesami :) Nie wiem czy przynoszę Ci trafiony prezent, ale intencje miałam dobre - zostałaś otagowana - tag o Mikołaju i prezentach.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego kochana :* lubię jak piszesz tak optymistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czas tak szybko leci, jaaaaki słodziak. Wszystkiego najlepszego ♡ | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mama ma piękną retro bluzkę na drugim zdjęciu :)
    wszystkiego naj - piękniejszego, naj - słodszego :)
    chętnie dołączyłam do obserwatorów bloga, zapraszam również do siebie, pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjecie, swietne! :)
    Spelnienia marzen :**

    OdpowiedzUsuń
  9. w takim razie pozdrawiam Wrocław :)))
    bardzo mocno! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego!<3
    ja mam pojutrze urodzinki, cudowny czas...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa ale śliczna pierwsze zdjecie jest takie slodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na 2 zdjęciu mama? :p bo jesteś do niej mega podobna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat :))
    Jesteś bardzo podobna do mamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń!! ...spóźnione, ale szczere! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!